Vođenje projekata je sposobnost administriranja nizom vremenski slijednih zadataka što rezultira uspješnim postizanjem cilja. Ono uključuje:

        • sažeti opis ciljeva projekta, problema koji se rješavaju, potrebe ili ideje naručitelja,
        • definirati komponenti koje čine sadržaj projektne isporuke,
        • sastav tima upravljanja projektom, kompetencije, uloge i odgovornosti,
        • organizacijsku strukturu projekta, uloge i odgovornosti,
        • procesi i metodologija koja će se primjenjivati u upravljanja projektom
        • vremenski plan s potrebama ključnih resursa, kao i njegove rokove
        • plan troškova i tok novca u projektu, te plan nabave, opskrbe i logistike u projektu
        • analizu ključnih rizika projekta, prijedlog odgovora rizicima
        • izrada potrebnih studija za provedbu projekta
        • izrada natječajne i ugovorne dokumentacije za projektante, nadzor i izvoditelje radova
        • metode analiza pristiglih ponuda
        • izrada prijedloga ugovora za projektante, nadzora i izvoditelje
        • metode praćenja kontrole izvršenja projekta, izvještavanje o izvršenju, trend prognoze,
        • praćenje projekta u toku izvršenja u utvrđivanje opravdanosti eventualnih odstupanja od plana provođenja projekta