Vođenje projekata je sposobnost administriranja nizom vremenski slijednih zadataka što rezultira uspješnim postizanjem cilja. Ono uključuje:
- sažeti opis ciljeva projekta, problema koji se rješavaju, potrebe ili ideje naručitelja,
- definirati komponenti koje čine sadržaj projektne isporuke,
- sastav tima upravljanja projektom, kompetencije, uloge i odgovornosti,
- organizacijsku strukturu projekta, uloge i odgovornosti,
- procesi i metodologija koja će se primjenjivati u upravljanja projektom
- vremenski plan s potrebama ključnih resursa, kao i njegove rokove
- plan troškova i tok novca u projektu, te plan nabave, opskrbe i logistike u projektu
- analizu ključnih rizika projekta, prijedlog odgovora rizicima
- izrada potrebnih studija za provedbu projekta
- izrada natječajne i ugovorne dokumentacije za projektante, nadzor i izvoditelje radova
- metode analiza pristiglih ponuda
- izrada prijedloga ugovora za projektante, nadzora i izvoditelje
- metode praćenja kontrole izvršenja projekta, izvještavanje o izvršenju, trend prognoze,
- praćenje projekta u toku izvršenja u utvrđivanje opravdanosti eventualnih odstupanja od plana provođenja projekta